Monday 27 February 2012

C!NtaKU

             hahahaIII....selamat petang sume..hari nie amacam okeyh tak????okey skarang kite ckap psl cinta..pade korang cinta tu ape???ada ape dengan cnte???best ke cinta tu...ok pada aku lah kan cinte tu sesuatu yg ade dlm perasaan dan satu perasaan yg amat bahagia pada sesape yg alaminye...tp orang kate kite tak bole cintakan seseorg tu lbih dr kite cinta kan ALLAH..kalau mcm tu aku stuju sgt ape yg org kate sbb cinta dkt ALLAH lg mengasyikkan..krn die lah tmpat kite mngadu dan mluahkan perasaan..huhuhuuh mmg asyik kan .....kalau cinta kat manusia pulak kite ade org ambil berat pasal kite,bknlah mksodnye kurang kasih sayang tp bak kate org adatla orang bercinta kan...semoge aku akn jmpe orang yg aku betul-betul sayang dan orang tu pon sayang aku dan terima aku seadanye...alaa mcm lagu penghujung cintaku la kan... berakhir sudah...pencarian mencari cinta...lallaala cam tu la kan

No comments:

Post a Comment